Friday, February 18, 2011

AKU BENCI KALU KELAS X DE.......

aishhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...................   ari ni nk luah kan skettt ja  kata hati ni!!!!!!!!!

sapa yg suka kalu klas x de????
huisshhh  pe la soalan yg aq tya ni.. konpom2 la smua akan kata...   *heaven doee kalu klas x de*

hmm bgi aq la... aq x suka klas x de.. sbb~~~~~~~~

1-aq boring dlm bilik..
2-aq boring dlm bilik
3-aq boring dlm bilik

4- aishh jgn la,, jwpn nya still gak sama.. aq boring dlm bilik...
sekiannnnnn....


napa la lappy aq ni lmbat sgt nk check out dri KLINIK tu?

kalu la lappy aq tu pulih spenuhnya... aq gak mnda yg boleh mngurang kan keboringan aq dlm bilik....

siang tadi aq tido petang...  mlm ni mmg berjaga jadi burung antoo....
*smngat berkobar-kobar ni nk bukak buku saiko*





mlm ni NADIA AMIRA.. hang kna tau khatam bab 3...  kalu x jgn tidoo.. "bermonolog ngan diri sniri"

p/s: pesanan tuk diri sniri gak ni nadia amira.. dgr lek lok...
           "saya sayang mak saya" mak kata dgr tau...
       'saya sayang rumate n kawan2 saya'  - jgn emo sgt nadia amira*tacin*  x elok kalu selalu nangis..
                                                                  >buruk buruk buruk......<

No comments:

Post a Comment